De Nederlandse Reclame Code en de werking van zelfregulering in het kort uitgelegd:
Wat doet de Stichting Reclame Code?
Uitleg over de SRC
Klachtenprocedure Reclame Code Commissie (RCC)
Naleving van regels en aanbevelingen (Compliance)
Hoe zijn de regels opgebouwd en hoe komen ze tot stand? (NRC)
Wat is reclame volgens de NRC?
Definitie van reclame
Wat zijn de belangrijkste algemene reclameregels?
Herkenbaarheid van reclame
Misleiding, vergelijkende reclame, superioriteitsclaims
Strijd met wet
Goede smaak en fatsoen
Locatie
De training vindt plaats op ons kantoor aan de Buitenveldertselaan 106 in Amsterdam.
De trainingen duren van 15.00 uur tot 17.00 uur.
De trainingen worden in kleine groepjes gehouden t.b.v. de interactiviteit en effectiviteit.
Kosten (prijzen per persoon exclusief btw)
€ 150,-
Vragen
Neem voor vragen contact op met de afdeling Communicatie, via communicatie@reclamecode.nl