a a a
 

Uitspraken

Alle uitspraken van de Reclame Code Commissie en het College van Beroep vindt u hier.

5 Resultaten voor uw zoekopdracht "bicky"

Opnieuw zoeken

Status:

Dossiernr:

2019/00642

Datum:

15-10-2019

Uitspraak:

VT zonder aanbeveling

Product/dienst:

Voeding en drank

Motivatie:

Subjectieve normen

Medium:

Digitale Marketing Communicatie

Voeding en drank
De bestreden reclame-uiting Het betreft een getekende advertentie op (onder meer) Facebook van ‘Bicky Burger’ waarin is te zien hoe een man een vrouw met zijn vuist hard in het gezicht slaat met de woorden: “Fake Bicky, FWA?”....
Bekijk uitspraak

Status:

Dossiernr:

2019/00642/A

Datum:

15-10-2019

Uitspraak:

VT zonder aanbeveling

Product/dienst:

Voeding en drank

Motivatie:

Subjectieve normen

Medium:

Digitale Marketing Communicatie

Voeding en drank
De bestreden reclame-uiting Het betreft een getekende advertentie op (onder meer) Facebook van ‘Bicky Burger’ waarin is te zien hoe een man een vrouw met zijn vuist hard in het gezicht slaat met de woorden: “Fake Bicky, FWA?”....
Bekijk uitspraak

Dossiernr:

2019/00313

Datum:

11-07-2019

Uitspraak:

Afwijzing

Product/dienst:

Voeding en drank

Motivatie:

Subjectieve normen

Medium:

Digitale Marketing Communicatie

Voeding en drank
De bestreden reclame-uiting   Het betreft een uiting op https://bicky.be/bicky-burgers. Daarin staat naast een foto van “burger van de maand oktober”:   “BICKY CHICKEN   Bicky voert geregeld een onderzoek uit in zijn kippenstal en wat blijkt...
Bekijk uitspraak

Dossiernr:

2016/00779/A

Datum:

08-11-2016

Uitspraak:

Afwijzing

Product/dienst:

Voeding en drank

Motivatie:

Subjectieve normen

Medium:

Digitale marketing communicatie

Voeding en drank
De bestreden reclame-uiting Het betreft een reclame-uiting op de officiële facebookpagina van adverteerder. De uiting toont een oudere man en een oudere vrouw aan de eettafel, waarbij de man met zichtbaar plezier een Bicky Burger eet. De tekst bij d...
Bekijk uitspraak

Dossiernr:

2016/00779

Datum:

08-11-2016

Uitspraak:

Afwijzing

Product/dienst:

Voeding en drank

Motivatie:

Subjectieve normen

Medium:

Digitale marketing communicatie

Voeding en drank
  De bestreden reclame-uiting Het betreft een reclame-uiting op de officiële facebookpagina van adverteerder. De uiting toont een oudere man en een oudere vrouw aan de eettafel, waarbij de man met zichtbaar plezier een Bicky Burger eet. De tekst bi...
Bekijk uitspraak